Kečup slazený stévií uspěl na veletrhu PLMA

Kečup slazený stévií uspěl na veletrhu PLMA

Ve dnech 20. 5. – 21. 5. 2014 se v nizozemském Amsterodamu konal Mezinárodní veletrh privátních značek (PLMA „World of Private Label“). PLMA se zaměřuje na odbornou veřejnost z řad zástupců nadnárodních obchodních řetězců, velkoobchodů a výrobců privátních značek převážně z potravinářského sektoru. Veletrh má téměř třicetiletou tradici, je nejvýznamnějším veletrhem svého druhu a každoročně se jej účastní tisíce vystavovatelů z celého světa. Značka Otma Gurmán na něm tedy nemohla chybět.

V rámci veletrhu probíhá soutěž inovativních produktů New Product Expo, do které byl jako novinka za rok 2013 přihlášen i kečup Otma Gurmán slazený stévií, jenž je díky svému složení vhodný také pro diabetiky.

Odborná porota jej označila za inovativní, proto byl kečup Otma Gurmán slazený stévií zařazen do sekce New Product Expo. Porotu kromě toho, že je kečup místo cukru slazený výtažky z rostliny stévie, zaujal také vysoký podíl rajčat (190 g rajčat na 100 g výrobku).

Vloni v této soutěži uspěl i Dětský kečup Otma.

Přestože je chuť výrobků značky Otma přizpůsobená českých a slovenským spotřebitelům, je vidět, že dokáže zaujmout i zahraniční labužníky.

Otma prostě Rozumí Vaší chuti.

20140521-144255.jpg

20140521-104251-75223.jpg